ponedeljek, 29. junij 2009

DELAVNICA VEZENJA USPELA

Danes je na Jurjevi domačiji v okvitu projekta Moje poletje v Trebnjem potekala delavnica Vezenja, pod mentorstvom Mojce Starešinič. Vzdušje je bilo čudovito, otroci in mentorica so bili enkratni, izdelki fantastični.

Lepa hvala otrokom, mentorici, Tic Trebnje - Milki, ZKD Trebnje - Mojci in Lovru za pomoč ter gasilcem iz Občin, ki so posodili klopi in mize.

Jutri bomo izdelovali izdelke iz ličkanja.

Nov dan za nova doživetja dediščine.

Nekaj utrinkov iz današnje delavnice je tukaj:

gledamo od naprej, nazaj na začetek ;):





















7 komentarjev:

  1. Res je, delavnica je bila enkratna! Otroci so bili zelo ustvarjalni, natančni in vztrajni, v dveh urah so izdelali prelepo torbico iz vrečevine in naravne ovčje volne ter nanjo izvezli začetnico svojega imena. V delo so vložili resnično veliko truda, saj do sedaj niso imeli nobenih izkušenj z vezenjem. Na koncu delavnice so mi bile najbolj všeč njihove očke, ki so žarele od zadovoljstva ob krasnih izdelkih! Jurjeva domačija je idealen prostor za izvajanje vseh vrst rokodelskih delavnic, saj že samo okolje deluje izjemno motivacijsko tako na otroke kot na mentorje!
    HVALA ZA POVABILO!
    Mojca Starešinič

    OdgovoriIzbriši
  2. Te delavnice bi morali podaljšati.In mentorice!...so fenomenalne izdelki so cool IN
    Alenka je đabest.Domačija je kot iz pravljice.Prijatelji pa še boljši.

    Hvala Mojci in Alenki za lep dan poln smeha in veliko dobre energije.

    Ema

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo. Treba je spodbujati ustvarjalnost naših otrok. Super je videti, koliko potrpljenja in dobre volje imajo otroci pri izdelovanju tako lepih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelooooo lepi izdelki in verjemem, da ste se imeli fajn, saj Mojca res pritegne vsakogar k vezenju :)
    Najlepše pa je seveda na koncu, ko vidiš kako lep izdelek nastane in pri tem pomisliš, da sta se trud in vztrajnost še kako obrestovala...

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno! Radovi su posebni. Znam da su i mentorica i učenici uživali u ambijentu, radu i druženju. Mojca je stručnjak u vezenju, ali i u pristupu i radu s djecom. Provjereno iz iskustva!
    Gabi

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti izdelki! Torbice so prekrasne, otroci na fotografijah pa so pravi mali mojstri. Dobro vem, da ste v delo vložili veliko truda, obenem pa ste zelooo uživali saj ste imeli najboljšo mentorico. Mojca res zna združiti prijetno s koristnim :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna delavnica!!! Naši otroci nikakor ne smejo pozabiti ročnih del iz naše dediščine! To prepletanje preteklosti in modernega je pravi magnetek za otroke. Še naprej vam želim veliko ustvarjalnosti!

    OdgovoriIzbriši